Mitől van ez a megmagyarázhatatlan bűntudat érzés a riasztó tulajdonosokban a sziréna hangjával kapcsolatban?
- Azért mert eddig a szomszéd mindig elkergette a betörőt, de most már azt hiszi nem bízok benne azért szereltettem riasztót.
- Rájön a szomszéd, hogy milyen béna vagyok a riasztó kezeléséhez.
- Mondta a szomszéd hogy riasztó szerelő szakembert hívjak, ne bízzam a villanyszerelőre.
- Kiderül, hogy neten rendeltem és saját magam barkácsoltam össze a rendszert.
- Már egy fél éve jelzi a készülék, hogy lemerült az akkumulátor, hívjam a szervizt, de úgy gondoltam ráérek majd ősszel.
- Mondta a szomszéd, hogy kössek be távfelügyeletre, mert ott hozzá értő emberek mindig tudnak segíteni, de spóroltam.
- Nem tudok én négy számot megjegyezni.
- Azt mondta szomszéd, hogy leveri a szirénát ha még egyszer megszólal.A feleslegesen (tévesen) üvöltő riasztók hátterében a következők állnak:
- nem megfelelően kiválasztott érzékelő
- olcsó, megbízhatatlan, ellenőrizetlen forrásból származó eszközök
tervezési szakértelem hiánya - telepítési gyakorlat hiánya
- telepítés végeztével nem segítenek az ügyfélnek elsajátítani a riasztó kezelését
- a riasztórendszer nincs a felhasználóra szabva, használata nehézkes.
Ökölszabály a kisebb riasztó telepítési időráfordításánál:
⅓ tervezés- ⅓ szerelés – ⅓oktatás
Nem mindig a legolcsóbb riasztónak a használata a legegyszerűbb!